2013. december 20., péntek

Kari

Valószínűleg csak én vagyok az a megveszekedett barom, aki azt gondolja, hogy megspórolja magának a karácsonyi őrületet azáltal, hogy korunk remek találmányát az internetes vásárlást alkalmazza. Valószínűleg mindenki más már rég tudja, hogy ahelyett, hogy estéken keresztül buzizná az ember az internetet, majd elégedetten hátradőlve azt gondolná, hogy na akkor az ajándék dolog az kész, szépen el kéne battyogni az aranypókba és venni zoknit, mer az legalább akkor meg van véve.
E helyett én hülye, mit csinálok? Rendelek. Rendelek a shopline-tól és a líra könyvesboltból. És mit csinálnak ők. Küldik a cuccot? Muhaha. E-mailt küldenek. Hogyaszongya: sajnos kifogyott, sajnos nem tudjuk beszerezni („minden igyekezetünk ellenére” – naná, nyilván), a szállítási határidő csúszik, ja meg ennek is csúszik, ja, és hogy el ne felejtsük amannak is csúszik (hogy mennyit? előreláthatóan 2 napot, mondja ezt ő december 20-án). És akkor a kvíz kérdés: vajon az ügyfélszolgálat felveszi a telefont? A helyes megfejtők között egy shopline utalványt sorsolok ki. 

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ha a szent karácsony és az összes többi áldott ünnep neked csak "Kari", hát akkor ne csodálkozz... Jó akartál venni valami könyvet. Fogadok, hogy a rendelésbe nem írtad be, hogy a 'Turul nevében', hogy vissza Trianont, de ez már meg sem lep. Az viszont meghökkent, hogy még mindig azt hiszed, hogy ezek a szolgáltatók arra vannak, hogy neked szolgáltassanak. Hát nem... És ezt nem csak neked és most, de mindig és mindenkinek fényesen képesek bizonyítani... Saját, idevonatkozó tapasztalataim rövid összefoglalója is kitesz vagy három vastag kötet könyvet, azt meg hiába rendeled meg, nem fogják neked kiszállítani.... A kesergésedben az egyetlen megfontolt és helytálló közlemény a "Muhaha." A többi a körülötten folyvást jobban teljesítő ország mélységes nem ismeréséről árulkodik.... A szívósság persze erény, úgyhogy rendelj csak meg egy pár zoknit az Aranypóktól is....
és szia és szia..
én magam, azaz elek jános