2014. április 25., péntek

Cukiság

Nem nagyon vagyok az a tündibündiskedő alkat, de azért ez mégiscsak cuki:

Reggel a 18-as villamoson ült egy pacák egy kb. 2 éves kislánnyal az ölében, a kislány a pacák telefonján a pampalinit nézte, a pacák bóbiskolt. Mellettük ült egy össze-vissza piercingelt, tarajos hajú csávi, aki egy ideig csak fixírozta őket, aztán kivette a fülhallgatóját, és megszólította a pacákot:
- Hány éves? – nézett a gyerekre
A választ nem hallottam, de a piercinges csávót sem nagyon érdekelte, rögtön folytatta.
- Csak mert nekem májusban fog születni, és ilyenkor mindig elfog az érzet, hogy milyen szép és jó lesz. Sok nehézség, ugye, de megéri, nem? (Látszik rajta, hogy csontig be van szarva, de egyúttal rettentő büszke is.)
- Hát igen. Kurvajó lesz. – így a pacák.
- Kurvajó lesz, ugye? Én is arra számítok.

Itt a pacák belebonyolódott abba a sztoriba, hogy neki milyen érzés volt, amikor megtudta, hogy gyereke lesz, de sajnos le kellett szállnom, úgyhogy nem tudtam megvárni a végét.


Eszem a szívüket. 

Nincsenek megjegyzések: